czwartek, 19 maja 2011

styropianowe łódki...

Pewnego wieczoru, przed kąpielową porą razem z S., A. i J. pobawiliśmy się w robienie łódek ze styropianu, patyczków do szaszłyków i pianki w arkuszach. Tzn. S. i ja zajęliśmy się wycinaniem kształtów ze styropianu i pianki a potem razem składaliśmy z tego łódki, które już od paru dni są towarzyszami kąpieli młodszych chłopców. To taka recyklingowa zabawa jest, bo styropian został z pudełka po jakimś urządzeniu (drugi kawałek jest cały czas naszym jedynym telewizorem :)

3 komentarze:

  1. Takie łódeczki to doskonały pomysł i jaki prosty do zrobienia, mojej Córeczce bardzo by się podobały, musimy tylko zdobyć kawałek styropianu i też takie zrobimy :)

    Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy w nasze skromne progi naszadolinateczy.blogspot.com będzie nam bardzo miło jak wpadniecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love, love i lodkii indianina nad wanna i zdjecia i WAS!!! Dzisiaj kolejny dobry dzien!!!Wasz Anonimowy Koraspondent!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja wczoraj przywlekłam wielki kawał styropianu ze sklepu budowlanego, myśląc, że na pewno się przyda... nie wiedziałam za bardzo do czego, ale już wiem:) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twój komentarz:):)