poniedziałek, 28 stycznia 2013

Roczek


Już dwanaście dni temu Królewna weszła w wiek dojrzały przekroczywszy granicę jednego roku. Przyszli goście, tort był nawet dwa razy a prezenty wywołały zdziwienie a potem radość u jubilatki. Ogólnie wszyscy nie mogą się nadziwić, że tak szybko to minęło:) Najśmieszniejszy tekst jaki usłyszałam, to uśmiechnięte zdziwienie, że Marynia już chodzi, bo przy tylu starszych braciach nie powinna stopą dotknąć ziemi - że Jej niby nie dadzą prześcigając się w pomaganiu:) Na szczęście chodzą do szkoły!!! I są przerwy w rozpieszczaniu:)
Wszystkiego Najlepszego Córeczko! Rośnij na Dobrego Człowieka! Sto lat! Happy Birthday!

9 komentarzy:

  1. Sto lat dla Styczniowej Panienki :)))) to tak jak nasz Antoni :))))) Rok temu patrzyłam z zazdrością na Wasze zdjęcia a tu proszę .... u nas też... Za rok - u nas rok... czas za szybko leci :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Szybko zleci, szczególnie, że to kolejne Dziecko:) Chciałoby się zatrzymać czas na troszeczkę:) Mam nadzieję, że Antoś już ssie lepiej.

      Usuń
  2. Tak i ja pamiętam jak rok temu witałam Waszą Dziewczynkę :)

    Rośnij Marysiu zdrowo na Bożą chwałę :-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Ślicznej Panienki :)
    Czas rzeczywiście leci jak szalony... Wciąż pamiętam jak się cieszyłam z narodzin Twojej Marysi a tutaj już cały rok minął :) Wtedy mniej więcej także zaczęłam Cię odwiedzać :)

    Pozdrawiam serdecznie

    ps. podaj mi swój adres to krem karpatkowy Tobie podaślę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas pędzi jak szalony! Ja też pamiętam jak jeszcze czekaliście na Marysię w zeszłym roku a tu proszę już taka pannica :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze dla Waszej królewny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to cudze dzieci szybko rosną ;-)
    sto lat Maryniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat wszystkiego najlepszego !

    I nominacja od nas http://mamawdomu.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna!

    Pozdrawiam, Sandy

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twój komentarz:):)