sobota, 1 września 2012

How to crochet - czyli nowe hobby:)

Odkrywam kolejne pasje:) Rok temu na urodziny dostałam od Przyjaciółki (Monia pozdrawiam!) kolczyki zrobione na szydełku... Pomyślałam : kurcze, chciałabym umieć takie zrobić! no i rok później, pewnego wieczoru, spojrzałam na  te kolczyki i... następnego dnia nabyłam w Walmarcie  SZYDEŁKO i kordonek. W necie znalazłam "szkolenia" i do dzieła. Baardzo mi się podoba moje nowe hobby:) Rozwijam się :) Dzisiaj pokażę Wam kolczyki, które do tej pory powstały. Są mojego pomysłu wzorowane na przykładach oglądanych w necie...
Oprócz szydełkowych zrobiłam sobie jeszcze takie koralikowe, tak w przerwie :)

4 komentarze:

  1. ROzumiem nową pasję, bo sama jestem maniaczką szydełka i drutów, a i biżutkę robiłam wcześniej :)
    Powodzenia w rozwijaniu manii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko wyszło :-) Jakoś nie mogę zabrać się do szydełka!?!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze spróbuj sutaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aj, piękności!!! ja na razie potykam się ciągle o kartony, ciągle tylko czyszczę i czyszczę i końca tego nie widać...a od dziś nie mam jak czyścić bo palec zaklejony i nie bardzo go można moczyć do wygojenia (rękawice trzeba zakładać), ale na razie to w ogóle boli po wymrażaniu :( uściski mocne i serdeczne ode mnie i od D. :) wyszło na Twoje - to jego słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twój komentarz:):)